Habraeken Online Bestelsysteem (HOB)

Met ons online bestelsysteem bieden wij onze klanten de mogelijkheid om op een gebruiksvriendelijke en veilige manier hun bestellingen te plaatsen.



Waarom HOB;

- 24/7 uw bestellingen plaatsen middels smartphone, IPad, tablet, notebook of desktop.
- Met uw eigen inlogcode kunt u uw prijzen, kortingen en prijsafspraken zien.
- Bestellen voor meerdere objecten. Waarbij een zgn. manager het overzicht behoud over het bestelgedrag.
- Het werken met budgetten per object, waarbij zelfs een onderscheid gemaakt kan worden tussen;

a. Doorverkoopartikelen; deze kunnen gelijk gefactureerd worden aan uw klant.
b. Verbruiksartikelen; gaan van het budget af.
c. Investeringsartikelen; kunnen alleen geleverd worden na autorisatie van leidinggevende.

- D.m.v. een bestelformulier een basis assortiment vastleggen, eventueel voor ieder object apart. Zo worden er nooit verkeerde artikelen geleverd en kunnen uw medewerkers geen artikelen bestellen die u niet wenst.
- Online raadplegen van orderhistorie en afnamestatistieken per object.
- Ontlasting van uw administratie dus tijd en geld besparend.
- Koppeling met uw eigen systeem mogelijk.
- Mogelijkheid om bestellingen in te lezen in uw eigen administratie (op aanvraag).
- Digitale factuur.


Dus als u controle wenst over uw inkoopproces vraag dan vandaag nog uw inlog aan.